Funcții vacante

Consiliul raional Sîngerei Aparatul Președintelui raionului ANUNŢĂ: Concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de: Specialist superior, Secția Juridică și Resurse Umane

  • Concurs  pentru ocuparea funcţiei publice vacante de:

Specialist superior, Secția Juridică și Resurse Umane

  Cerinţe specifice:

– 6 luni de experienţă profesională în domeniu;

– abilităţi de utilizare a computerului;

– studii superioare, de licență sau echivalente absolvite preferabil în domeniul managementului resurselor umane, domeniul juridic sau administrație publică.

 

  1. Condiţiile de bază pentru a candida la funcţia respectivă:
  • deţine cetăţenia Republicii Moldova;
  • posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
  • are capacitate deplină de exerciţiu;
  • nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
  • este apt, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată;
  • are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
  • în ultimii 5 ani, nu a fost destituit dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a), b) și f) din Legea nr. 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  • nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
  • nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
  • nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate. 

 

  1. Descrierea generică a funcției

– realizează sarcini de complexitate medie, interdependente, în domeniul implementării politicilor;

– aplică proceduri, metode şi tehnici profesionale adecvate domeniului de competenţă;

– manifestă abilităţi de soluţionare a problemelor operaţionale în domeniul de competenţă;

– după caz, necesită supervizare din partea superiorului

  1. Sarcinile de bază ale funcției respective:
  • Asigurarea realizării şi implementării politicilor de personal, în domeniul resurselor umane.
  • Actualizarea permanentă a dosarelor personale și bazei de date computerizată privind funcţiile, raporturile de muncă ale personalului autorităţii publice și subiecților declarării averii şi intereselor personale.
  • Monitorizarea, evaluarea și implementarea în autoritatea publică a procedurilor de personal privind: sănătatea în muncă.
  • Asigurarea organizării şi desfăşurării procedurii de ocupare prin concurs a funcţiilor contractuale din cadrul autorității și din subordinea Consiliului raional.
  • Pregătirea materialelor ce ţin de activitatea subdiviziunii, pentru păstrare în arhiva raională.
  1. Candidaţii pentru ocuparea funcţiei, prezintă Comisiei de concurs începând cu data de 27.11.2023 până la data de 18.12.2023 (inclusiv), următoarele documente:
  • formularul de participare (Anexa din Anexa nr.1 la HG nr. 201 din 11 martie 2009)
  • copia buletinului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
  • documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative);
  • cazierul judiciar;
  • certificatul medical;
  • documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar.

 

 

  1. Bibliografie
  • Legea nr. 436/2006 privind administraţia publică locală;
  • Legea nr.435/2006 privind descentralizarea administrativă;
  • Legea nr.133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale ;
  • Legea nr. 82/2017 integrității;
  • Legea nr. 16 din 15.02.2008 „ Cu privire la conflictul de interese”.
·      Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018;

·      Codul muncii al R.M. nr.154/2003;

·      Legea nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;

·      Legea nr. 186/2008 securității și sănătății în muncă;

 

Copiile documentelor prezentate  pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a se verifica veridicitatea lor.

            Concursul va avea loc în cadrul Consiliului raional şi va include în mod obligatoriu proba scrisă şi interviul.

Actele vor fi depuse personal/prin poştă/prin e-mail la Consiliul raional Sîngerei, str. Independenţei, 111, bir. 216 (Secția Juridică și Resurse Umane)

           

Informaţii suplimentare la tel. 068679894

E-mail: consiliul_raional_singerei@yahoo.com

 

Întocmit la 24.11.2023

Specialist principal, Secția Juridică și Resurse Umane        __________                 Angela MIHALIUC