- Concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de:
Specialist superior, Secția Juridică și Resurse Umane
Cerinţe specifice:
– 6 luni de experienţă profesională în domeniu;
– abilităţi de utilizare a computerului;
– studii superioare, de licență sau echivalente absolvite preferabil în domeniul managementului resurselor umane, domeniul juridic sau administrație publică.
- Condiţiile de bază pentru a candida la funcţia respectivă:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
- este apt, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
- în ultimii 5 ani, nu a fost destituit dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a), b) și f) din Legea nr. 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
- nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
- Descrierea generică a funcției
– realizează sarcini de complexitate medie, interdependente, în domeniul implementării politicilor;
– aplică proceduri, metode şi tehnici profesionale adecvate domeniului de competenţă;
– manifestă abilităţi de soluţionare a problemelor operaţionale în domeniul de competenţă;
– după caz, necesită supervizare din partea superiorului
- Sarcinile de bază ale funcției respective:
- Asigurarea realizării şi implementării politicilor de personal, în domeniul resurselor umane.
- Actualizarea permanentă a dosarelor personale și bazei de date computerizată privind funcţiile, raporturile de muncă ale personalului autorităţii publice și subiecților declarării averii şi intereselor personale.
- Monitorizarea, evaluarea și implementarea în autoritatea publică a procedurilor de personal privind: sănătatea în muncă.
- Asigurarea organizării şi desfăşurării procedurii de ocupare prin concurs a funcţiilor contractuale din cadrul autorității și din subordinea Consiliului raional.
- Pregătirea materialelor ce ţin de activitatea subdiviziunii, pentru păstrare în arhiva raională.
- Candidaţii pentru ocuparea funcţiei, prezintă Comisiei de concurs începând cu data de 27.11.2023 până la data de 18.12.2023 (inclusiv), următoarele documente:
- formularul de participare (Anexa din Anexa nr.1 la HG nr. 201 din 11 martie 2009)
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
- documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative);
- cazierul judiciar;
- certificatul medical;
- documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar.
- Bibliografie
- Legea nr. 436/2006 privind administraţia publică locală;
- Legea nr.435/2006 privind descentralizarea administrativă;
- Legea nr.133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale ;
- Legea nr. 82/2017 integrității;
- Legea nr. 16 din 15.02.2008 „ Cu privire la conflictul de interese”.
· Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018;
· Codul muncii al R.M. nr.154/2003; · Legea nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar; · Legea nr. 186/2008 securității și sănătății în muncă; |
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a se verifica veridicitatea lor.
Concursul va avea loc în cadrul Consiliului raional şi va include în mod obligatoriu proba scrisă şi interviul.
Actele vor fi depuse personal/prin poştă/prin e-mail la Consiliul raional Sîngerei, str. Independenţei, 111, bir. 216 (Secția Juridică și Resurse Umane)
Informaţii suplimentare la tel. 068679894
E-mail: consiliul_raional_singerei@yahoo.com
Întocmit la 24.11.2023
Specialist principal, Secția Juridică și Resurse Umane __________ Angela MIHALIUC