Proiecte de decizii, Transparența Decizională

Proiecte de decizie pentru ședința ordinară din 11 martie 2024

Dispoziția de convocare nr. 25 din 29 februarie 

1.  Privind modificarea Deciziei nr. 11/1 din 20.12.2023 „Cu privire la aprobarea bugetului raional pentru anul 2024”

Anexa 1-5; Anexa repartizare; Anexa nr.6; Anexa nr.8

Raportor: Octavian Banaru, șef Direcție Finanțe

2. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr.3/9 din 01.08.2022 „Privind aprobarea Regulamentului cu privire la modul de operare cu tichete de masă în autoritățile/instituțiile subordonate Consiliului raional Sîngerei”

Raportor: Octavian Banaru, șef Direcție Finanțe

3. Cu privire la inițierea formării prin separare a bunului imobil

Raportor: Ion Harabagiu, șef Serviciu Agricultură și Cadastru

4. Cu privire la inițierea lucrărilor de actualizare a bunului imobil cu nr. cadastral 7401515172 prin amplasarea unei porțiuni de teren în scopul amenajării

Raportor: Ion Harabagiu, șef Serviciu Agricultură și Cadastru

5. Cu privire la încheierea Acordului de colaborare cu Camera de Comerț și Industrie a RM

Proiect Acord de colaborare

Raportor: Angela Mihaliuc, secretară interimară a Consiliului raional Sîngerei

6. Cu privire la aprobarea Regulamentului de desfășurare a concursului pentru conducătorii Instituţiilor Medico-Sanitare Publice „Centre de Sănătate” din raionul Sîngerei

Anexa Regulament; Anexa

Raportor: Angela Mihaliuc, secretară interimară a Consiliului raional Sîngerei

7. Privind modificarea Deciziei nr. 11/2 din 20.12.2023 Cu privire la îndeplinirea atribuțiilor de Secretar al Consiliului raional”

Raportor: Angela Mihaliuc, secretară interimară a Consiliului raional Sîngerei

8. Cu privire la efectuarea examenului medico-militar al recruților și încorporarea în serviciul militar în termen, cu termen redus și cel civil în perioada aprilie – iulie 2024 în secţia administrativ-militară a raionului Sîngerei

Raportor: Evghen Gorodenco, șef Secție Administrativ Militară

9. Cu privire la încheierea Acordului de colaborare între Consiliul Raional Sîngerei și AO Asociația Națională a Bolnavilor de Tuberculoză din Republica Moldova „SMIT”

Raportor: Vera Serbușca, vicepreședinta raionului Sîngerei

10.Cu privire la instituirea Comisiei de verificare a investițiilor suportate de către SRL ”Logistică-Depozitare”

Raportor: Ivan Cebotari, vicepreședintele raionului Sîngerei 

11.Cu privire la aprobarea statelor de personal, componenței Consiliului Administrativ al IMSP „Centrul de Sănătate Bilicenii Vechi”, precum și stabilirea salariului de funcție și suplimentului conducătorului instituției.

Anexa

Raportor: Aliona Crăciun, specialistă superioară Secția Juridică și Resurse Umane

12. Cu privire la aprobarea statelor de personal, componenței Consiliului Administrativ al IMSP „Centrul de Sănătate Biruința”, precum și stabilirea salariului de funcție și suplimentului conducătorului instituției.

Anexa

Raportor: Aliona Crăciun, specialistă superioară Secția Juridică și Resurse Umane

13. Cu privire la aprobarea statelor de personal, componenței Consiliului Administrativ al IMSP „Centrul de Sănătate Chișcăreni”, precum și stabilirea salariului de funcție și suplimentului conducătorului instituției.

Anexa

Raportor: Aliona Crăciun, specialistă superioară Secția Juridică și Resurse Umane

14. Cu privire la aprobarea statelor de personal ale IMSP „Centrul de Sănătate Copăceni”, precum și stabilirea salariului de funcție și suplimentului conducătorului instituției.

Anexa

Raportor: Aliona Crăciun, specialistă superioară Secția Juridică și Resurse Umane

15. Cu privire la aprobarea statelor de personal, componenței Consiliului Administrativ al IMSP „Centrul de Sănătate Cotiujenii Mici”, precum și stabilirea salariului de funcție și suplimentului conducătorului instituției.

Anexa

Raportor: Aliona Crăciun, specialistă superioară Secția Juridică și Resurse Umane

16. Cu privire la aprobarea statelor de personal, componenței Consiliului Administrativ al IMSP „Centrul de Sănătate Cubolta”, precum și stabilirea salariului de funcție și suplimentului conducătorului instituției.

Anexa

Raportor: Aliona Crăciun, specialistă superioară Secția Juridică și Resurse Umane

17. Cu privire la aprobarea statelor de personal, componenței Consiliului Administrativ al IMSP „Centrul de Sănătate Drăgănești”, precum și stabilirea salariului de funcție și suplimentului conducătorului instituției.

Anexa

Raportor: Aliona Crăciun, specialistă superioară Secția Juridică și Resurse Umane

18. Cu privire la aprobarea statelor de personal, componenței Consiliului Administrativ al IMSP „Centrul de Sănătate Flămînzeni-Coșcodeni”, precum și stabilirea salariului de funcție și suplimentului conducătorului instituției.

Anexa

Raportor: Aliona Crăciun, specialistă superioară Secția Juridică și Resurse Umane

19. Cu privire la aprobarea statelor de personal, componenței Consiliului Administrativ al IMSP „Centrul de Sănătate Pepeni”, precum și stabilirea salariului de funcție și suplimentului conducătorului instituției.

Anexa

Raportor: Aliona Crăciun, specialistă superioară Secția Juridică și Resurse Umane

20. Cu privire la aprobarea statelor de personal, componenței Consiliului Administrativ al IMSP „Centrul de Sănătate Rădoaia”, precum și stabilirea salariului de funcție și suplimentului conducătorului instituției.

Anexa

Raportor: Aliona Crăciun, specialistă superioară Secția Juridică și Resurse Umane

21. Cu privire la aprobarea statelor de personal, componenței Consiliului Administrativ al IMSP „Centrul de Sănătate Sîngerei”, precum și stabilirea salariului de funcție și suplimentului personalului de conducere al instituției.

Anexa

Raportor: Aliona Crăciun, specialistă superioară Secția Juridică și Resurse Umane

22. Cu privire la aprobarea statelor de personal, componenței Consiliului Administrativ al IMSP „Centrul de Sănătate Sîngereii Noi”, precum și stabilirea salariului de funcție și suplimentului conducătorului instituției.

Anexa

Raportor: Aliona Crăciun, specialistă superioară Secția Juridică și Resurse Umane

23.„Cu privire la numirea în funcție de Șefă interimară a IMSP “Centrul de Sănătate Sîngerei”

Raportor: Angela Mihaliuc, specialistă principală Secția Juridică și Resurse Umane

24.Cu privire la aprobarea  încheierii  contractului de comodat (tripartit) între Consiliul Raional Sîngerei, IMSP Spitalul Raional Sîngerei și Ministerul Sănătății (în calitate de Fondator al IMSP Spitalul Raional Sîngerei).”

Raportor: Ala Doagă, șef Serviciul Financiar

25. Privind transmiterea activelor ( raportate la mijloace fixe – fotolii pe rotile 10 buc.)  din proprietatea raionului (Aparatul Președintelui raionul Sîngerei) în proprietatea publică a unităţilor administrativ-teritoriale de nivelul I ( Primăria Dumbrăvița)

Raportor: Ala Doagă, șef Serviciul Financiar

26. Privind autorizarea casării bunurilor uzate raportate la mijloacele fixe, aflate în gestiunea  I.P.Liceul Teoretic Mihai Eminescu din or. Sîngerei

Raportor: Maria Parnov, șefă interimară Direcția Educație

27. „Cu privire la acordul preluării bunurilor din proprietatea publică a statului (Ministerul Educației și Cercetării), în proprietatea publică a raionului (Gimnaziul „Sergiu Rădăuțan” s. Iezărenii Vechi, Gimnaziul „Ion Vatamanu” s. Mîndreștii Noi, Gimnaziul „Bilicenii Noi” s. Bilicenii Noi, Gimnaziul „Ciuciuieni” com. Ciuciuieni, Liceul Teoretic „Pan Halippa” s. Cubolta

Anexa

Raportor: Maria Parnov, șefă interimară Direcția Educație

28. ,,Cu privire la autorizarea casării bunurilor uzate raportate la mijloace fixe, aflate în gestiunea Direcției Educație Sîngerei”

Anexa 1

Raportor: Maria Parnov, șefă interimară Direcția Educație

29.„Cu privire la inițierea procedurii de lichidare a Serviciului raional de Asistență Psihopedagogică din cadrul Direcției Educație”

Anexa

Raportor: Maria Parnov, șefă interimară Direcția Educație

30. „Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Școlii Sportive „Dumitru Atanasov ” or. Sîngerei”

Regulamentul

Raportor: Maria Parnov, șefă interimară Direcția Educație

31. „Cu privire la aprobarea reorganizării prin transformare a Instituției Publice Liceul Teoretic  ,,Pan Halippa ” în Instituţia publică Gimnaziul ,,Pan Halippa ” s. Cubolta, raionul Sîngerei” 

Anexa

Raportor: Maria Parnov, șefă interimară Direcția Educație

32. Cu privire la operarea modificărilor la Decizia nr. 8/31 din 17.12.2015 ,,Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare, organigrama, structura și efectivul limită ale Direcției Educație Sîngerei”

Organigrama

Raportor: Maria Parnov, șefă interimară Direcția Educație

33. Cu privire la desemnarea reprezentantului Consiliului Raional Sîngerei și a Președintelui raionului Sîngerei în instanţele de judecată

Raportor: Iurie Negrescu, specialist principal DEAI și EE

34. Cu privire la numirea în funcție de Administratoare a ÎM „Centrul stomatologic raional Sîngerei”

Raportor: Aliona Crăciun, specialistă superioară Secția Juridică și Resurse Umane

35. Cu privire la instituirea Comisiei de concurs specializată pentru ocuparea funcției publice vacante de Șef/șefă Direcția Educație a Consiliului raional Sîngerei

Raportor: Angela Mihaliuc, secretară interimară a Consiliului raional Sîngerei

36. Cu privire la aprobarea Statutului și Regulamentului de funcționare al Centrului raional de Tineret  Sîngerei  

Statutul; Regulamentul; Fișa de post;

Raportor: Viorel Onceanu, șef Serviciu Tineret și Sport 

37. Cu privire la aprobarea condițiilor de acces pe proprietate publică a Consiliului Raional Sîngerei și încheierii  contractului”

Condiții de accesModel contract.

Raportor: Iurie Negrescu, specialist principal DEAI și EE

 

Suplimentar: 

Cu privire la primirea activelor (lucrări de reparații capitale, efectuate de  IMSP Spitalul Raional Sîngerei)  în proprietatea publică a raionului

Raportor: Ala Doagă, șef Serviciul Financiar

Privind   modificarea Anexei nr.1 a Deciziei Consiliului  Raional nr. 11/3  din 20.12.2023  ,,Cu privire la  aprobarea Programului lucrărilor de întreţinere şi reparaţie a drumurilor publice locale (de interes raional), finanţate din mijloacele financiare  prevăzute în bugetul raional pentru  anul 2024”

Anexa

Raportor: Minodora Simonov, șef Secția Construcții și Gospodărie Comunală